پس از ورود به کابین ژیان، آن چیز که نگارنده را متحیر کرد، فضای کابین بود. بدون شک و اغراق می توان گفت که فضای پای سرنشینان ژیان در عقب و جلو از پژو ۲۰۶ بیشتر است! صندلی های نصب شده بر روی ژیان، نیمکتی و یکپارچه بوده و با کمی ارفاق می توان تا ۵ نفر سرنشین را در آن جای داد. جدا از بحث فضای کابین، اگر بخواهیم در مورد طراحی کابین صحبت کنیم، تقریبا حرفی برای گفتن نداریم. به غیر از سقف متحرک، چیز خاصی در آن مشاهده نمی شود. داشبورد فلت ژیان در سمت راننده، صفحه کیلومتر را بر روی خود دارد. در قسمت میانی داشبورد ژیان نیز سه دکمه برای استفاده از برف پاک کن، شیشه شوی و فلاشر تعبیه شده است.
پیش تر گفته شد که بر روی صندوق، عبارت ژیان ۶۰۲ نصب شده است. در حقیقت عدد ۶۰۲ اشاره به حجم پیشرانه ژیان دارد. این پیشرانه حجم نسبتا کمی را از فضای کاپوت اشغال کرده و به همین دلیل، لاستیک زاپاس نیز در کاپوت قرار گرفت .
تست و بررسی؛ سیستم تعلیق بی نظیر است!طبیعتا از یک خودرو که پیشرانه آن 0.6 لیتر حجم دارد، نباید انتظار شتاب و کشش مناسب داشت. ژیان نیز با توجه به بهره وری از پیشرانه ضعیف، توقعات را از خود در سطح متوسطی نگه می دارد. اگر چه ژیان یک برگ برنده هم دارد! این برگ برنده، سیستم تعلیق ژیان است.
سیستم تعلیق ژیان به صورت دو استوانه است که در زیر خودرو قرار دارد. در واقع این دو استوانه حکم نوعی کمک را دارد که در طول خودرو قرار گرفته و هر کدام از استوانهها به یکی از چرخها متصل میشود. این سیستم تعلیق ژیان را بدیل به خودرویی نرم و در عین حال پایدار می سازد. با عبور از روی دست اندازها و برخی از چاله های خیابان می توان به وضوح به بی نظیر بودن سیستم تعلیق ژیان پی برد. درنهایت می توان ژیان را یک خودروی اقتصادی و مقرون به صرفه مثال زد که در زمان خود، نسبت به رقبا حرف هایی برای گفتن داشته است.
انواع خودرو : تمامی خودرو : پراید ، پژو، مزدا ، مزدا 323 ، نیسان ، ال 90و.................(ml)
شما میتوانید از طریق تلگرام به ایدی mlautoparts یا در اینستاگرام به digi_ghate . mlcommercical ما را دنبال کنید .